10/25/09

Saturday

Jag har precis vaknat upp från en underbar och välbehövlig sovmorgon! Gårdagen var väldigt lång... Det började med "Extended meet warm-up" (=träning) från 7-9. Sedan bar det iväg hem till Betty för frukost och en liten förmiddags nap. Klockan halv tolv - tillbaks till Bassängen igen för riktig meet warm up och team stretch. Klockan 2 pm började vårt dual meet mot U Miami of Ohio, vilka vi sopade under mattan utan problem. Vi vann med nästan 100 poängs marginal tror jag ;)
Jag fick chans att ta revanch från förra tävlingen då min for var sönder - det gick bra! Vann alla mina grenar och så vann vi lagkappen som jag simmade bröstsim i! Kändes skönt att bidra med lite påäng till laget.
Efter tävlingan fick vi mexikansk mat, typ taco buffé som vi blev myckat mätta utav. Resten av kvällen spenderades med att fundera ut vad vi skulle göra, vilket kan vara lite finurligare när man är i Dryseason... Och när INTE killaget är. Men det slutade med att vi hängde med dem i the Garage i alla fall. Det blev en rolig kväll med massor av dans under blacklights!
Nu är det söndag och jag måste tvätta och plugga!

Puss på er!
/Fanny

2 comments:

  1. Min vän,Jag vill ha tider!:) Va kul att det gick bra å att det kändes bra! Saknar och håller mina feta små tummar för dig_) många kramar Cissi

    ReplyDelete