10/12/09

Pumpor!


Sorry, lite längesedan jag skrev... men så kan det gå! Vi har haft ännu en recruiting weekend, och jag var host IGEN! Men det var i alla fall sista gången för nu, behöver inte nästa helg;) Dessutom tog jag hand om en väldigt trevlig recruit så det gjorde inte så mycket. Hon heter Karolina och hennes föräldrar är från Polen. Jag lärde mig till och med en mening på Polska från Rafal så jag kunde prata med henne ;)Som ni kanske vet så är Halloween en överdimensionerad semesterhögtid här i USA. Så i lördags var det dags att åka till Hubers Farm och plocka ut den perfekta pumpan! Det ligger ungefär 30 min bort, i Indiana och det var inte det lätaste att hitta dit (några freshman tappade bort sig totalt occh virrade runt i 3 timmar innan de tillslut hittade rätt och upptäckte då att de hade punka på ena däcket, stackarana!). Vär där, fick man hoppa på ett trakrorflak som tog oss ut till de milslånga pump-fälten. Där blev man avsläppt och vi vandrade runt ett tag och hittade vår favoritpumpa. Sedan åkte vi tillbaka efter traktorn och käkade caramel apples och fudge :D

Sara mitt i en hög av pumpor

På kvällen var det fotball game mot sothern Missisippi vilket vi vann! Jag börjar faktiskt gilla amerikansk fotbll lite mer nu när jag vet vad dom gör där nere på planen. Om man koncentrerar sig är det rättså underhållande, speciellt när Louisville vinner :b

Nu har vi fallbreak måndag och tisdag, vilket ät superskönt! Det enda jag har gjort idag är att träna i nästan 5 h och sova :)

No comments:

Post a Comment