10/24/09

New hairdo


Såhär ser jag ut sedan torsdagkväll:


Lite kortare :)

7 comments:

  1. åhh shit vad förvånad jag blev!! :) Det var jättefint tycker jag!:D men känns det inte lite konstigt under badmössan? ;) hihi <3

    ReplyDelete
  2. hahah tack! Jo det känns lite konstigt och det är svårt att sticka in allt håt under ;)

    ReplyDelete
  3. Hej Fanny! Det var roligt att läsa din blogg. Kul att du trivs i ditt nya "land". Du blev jätte fin i håret efter klippningen , du passar i det. Här hemma har det varit 50-manna i Medis, jag var där och tittade. Mikael var hemma ifrån Halmstad och simmade i laget, han var glad för tiden. Jag tycker att det var kul att se alla "gamla" simmare som man har följt under alla år, din pappa simmade också bra tycker jag. Ha en bra fortsättning på veckan Kram från Monica och Gunnar

    ReplyDelete
  4. Tack så mycket! Ja, jag har det bra här borta i Louisville :) Saknde 50 manna dock :( Kul att ni följer bloggen, ha det bäst! Kram

    ReplyDelete
  5. Vad snygg du är!(:
    När kommer du hem nästa gång? Blir det till jul?
    Ta hand om dig! Pusskram

    ReplyDelete
  6. Herregud, var är ditt hår?? :D shit va modig du är! de blev skit snyggt! men ja skulle aldrig våga göra de(a) känns det konstigt när du borstar håret? haha. kram på dig

    ReplyDelete
  7. va fint det blev! du passar jättebra i kort hår:) hur känns det?
    puss

    ReplyDelete