12/26/08

Put on your Ogre Vision Glasses...

GOD JUL och (snart) Gott Nytt 2009 allihopa! (Ursäkta att jag är lite sen , men jag har inte haft tillgång till internet så mycket här i florida, dessutom har dagarna varit fullspäckade med aktiviteter så det har inte funnits så mycket tid till att blogga...) Hoppas alla har haft en härlig svensk jul med glögg peparkakor och knäck. Själv har jag haft det mest annorlunda julen i hela mitt snart 19åriga liv. På vår lilla Familje-Roadtrip ner till Orlando har vi varit med om mycket, allt från mamutgrottor till härliga stränder. Julafton tillbringade vi på SeaWorld i Orlando där vi såg Späckhuggare, Sjökor, Delfiner, Hajar och det bästa av allt - Sjölejon! De är så himla söta och väldigt duktiga på att göra en massa konster som vi fick se i en rolig Piratshow. 
Juldagen var intensiv. Vi gick upp klockan åtta för att få ut så mycket som möjligt av Universal Studios och deras andra park Island of Adventure! Dagen var full av alla de möjliga bergochdalbanor, shrek-hus, parader, shower och andra roliga saker. Det var en rolig dag, det allra bästa att jag fick tillbringa den med min underbara familj! :)

2 comments:

  1. Fanny! Inte visste jag att du hade blogg :D
    Nu är klockan efter 12 här hemma så grattis på födelsedagen. Hoppas du får äta massa tårta och får ett rolig nyårsafton!
    Ta hand om dig. Saknar dig.
    Kram Sara

    ReplyDelete
  2. Vad kul att du upptäckte den! Välkommen hit ;) Saknar dig också!!!! puss

    ReplyDelete