3/1/10

Done

Nehepp, det blev inget NCAAs för mig i år :( Simmade på 2.14.1 på last chance meet vilket inte var snabbare är Big East... Menmen jag är ändå mycket nöjd med det här säsongen och är supertaggad att klara det nästa år! En rolig sak var att jag träffade 2 svenskar borta I Tennessee. Först och främst Mathias kahlin som simmar för dem, men dessutom så råkade Christoffer Wallin vara där på recruiting trip. Kul att träffa dem!

I lördags kväll om alla hem från last Chance meet vid halv tolv på natten och det bar direkt iväg till The Garage (Scott, Claytons och Ryans hus) för att fira att simsäsongen är över!! Det var en rolig och galen kväll med massa bearpong, shots och dans :)

Nu sitter jag och pluggar...blä. Jag har så sjukt mycket att göra de närmsta 2 veckorna innan spring break. usch usch. Men som min mamma alltid säger: Ibland får man plugga så att ögonen blöder, sen får man vila :)

Och juste, Igår var jag på "The red and Black banquet". Det är en tillställning för alla atleter som har GPA över 3.25. Man bjuder in sin favorit lärare och sen var man tvungen att gå upp på scenen framför alla och introducera sig själv och sin lärare... haha så amerikanskt. Man fick till och med en namnskylt i ett snöre att hänga om halsen. På den stod en av de hittils mest intressanta stavningarna av mitt efternamn: D'Lilliestrom. Kinda like it!

Ungefär såhär spännande atmosfär innfinner sig på ett Last Chance Meet...

2 comments:

  1. Hejsan! Jag har bara hittat din blogg av en slump, kul att jag gjorde det! Är en flicka från finland som själv funderar på att efter 1 år åka iväg till USA och simma. Så hur är stället där du är? Något du rekomenderar? Har alldeles nyss börjat kolla på olika ställen, så undrar bara om du har några förslag på bra college eller universitet? :) /erica

    ReplyDelete
  2. Hej! Vad roligt, jag rekommenderar verkligen att åka över till USA, ett av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv :) vad simmar du för något?

    ReplyDelete