3/31/10

I Killed Myself

Igår när vi kom in till konferensrummet i simbassängen var alla fyra väggarna fyllda med bilder, wallposts, fotoalbum, status updates och allt annat som ansågs "Inappropriate" från hela simlagets Facebooks. Varenda bild som hade spår av en röd college kopp, ölflaskor, misstänksamt vilda bilder och alla kommentaraer med svärord.
Tydligen hade vårt lag fått en anmärkese från högre uppsatta personer i Universitetet om att vi inte representerade oss på ett bra sätt på FB. Detta gjorde förstås Coach en enormt sor sak av... 2 timmars möte, 24 timmar på oss att ta bort Allting. Så de flesta av oss bestämde oss för att helt enkelt avaktivera våra FB accounts.
Ärlgt talat känns det rätt skönt. Ingen kan felaktigt döma mig utifrån vad andra postar på fb, inga creepers från NCAA eller UofL kan se saker som är menat för bara mina vänner, och tänk vad mycket tid jag kommer ha över till andra roliga saker!
Så jag förväntar mig nu mer kommentarer på min blogg, och dessutom kan du lägga till mig på Skype om du vill ha kontakt med mig: fanny.d.lilliestrom, eller bara sök på mitt namn!
Email går förstås lika bra: fanny.d.lilliestrom@hotmail.com
Eller skicka ett gammalt hederligt brev:

401 west cardinal Blvd apt 120
Louisville KY, 40208


Bye facebook!

1 comment:

  1. Vaaaa!är det sant!
    Shit de är ju galna där borta...Men då vet jag. Tyvärr har jag inget leg att skicka bort.
    Kram Cissi

    ReplyDelete