3/9/10

Snart Sommar

I lördags tog jag hål i öronen som ni kan se på bilden i förra inlägget. Det gjorde inte alls ont. Jag gick till ett bra och ordentligt ställe som gör licerncierade piercingar med nål ( inte med pistol) som tydligen ska vara bättre eftersom det trycker ut en liten bit av huden istället för att tränga igenom och pressa hud åt sidorna. Tyvär körde de bara med hoops här, så måste gå runt och se ut som en raggare i 5 veckor - eller som min mor sa: Nu kan jag kalla dig trollunge hur mycket jag vill eftersom du ser ut som en! Hon är inte allt för exalterad över att jag brutit den naturella trenden i familjen av Biologi freaks... Men det överväger klart, en helt ny värld av estetiskt uttryckande öppnar sig - snygga örhängen kan i många fall göra en hel outfit! :)

Våren kom visst till Louisville typ igår! Det är plötsligt 15 grader varmt och supersoligt, skönt att stänga in vinterjackan i garderoben och plocka fram solbrillorna. En liten försmak till nästa vecka då det är spring break och då bär det av till West Palm Beach, Florida med tjejerna!

I lördags var jag också på den allra sista Basketboll matchen i Freedom Hall (De bygger en ny, ännu större arena Down Town). Det var en mäktig upplevelse! Det var precis fullsatt, när de släckte ner för att presentera laget viftade alla med små röda lysen så att Hela fredom hall blinkade rött! Vi spelade mot #1 rankade Syracuse - OCH VANN!!! Kan ni tänka er ljudnivån från alla hysteriskt skrikande fans?? Så. Coolt.

No comments:

Post a Comment