2/25/10

Hejdå x 2

Igårkväll hade jag en supermysig middag med Therese och hennes föräldrar på Cheesecake Factory. Det var superhärligt att bara prata svenska en hel kväll med Fish Tacos och Cookie Dogh Cheesecake :) Idag åker dom hem after att ha tittat på Big East och stannat i Louisville några dagar efteråt :( Alltid lika tråkigt att säga hejdå...

Idag om ungeför en timme bär det iväg till Tennessee och Last Chance Meet... 4 timmars härlig bussresa som jag borde fylla med roliga aktiviteter som att skriva uppsatser, göra läxor och plugga till alla prov jag har nästa vecka...vi får se hur det går med det haha. Allt jag kan tänka på just nu är hur mycket jag vill simma ca en sekund snabbare på 200 bröst så jag får åka med till NCAAs :)

Ha en underbar helg kära bloggläsare och please, please hold your thumbs for me!!

1 comment:

  1. Fanny, jag håller tummarna och ger dig massor med lyckosparkar!!!

    ReplyDelete