2/21/10

Nope

Det räckte inte den här gången heller. Notre Dame vann igen och vi kom 2a. Surt. Vi alla var så besvikna att vi inte vann. Det känns bara så tomt och ledset och argt inom mig!!!! Nästa år MÅSTE vi bara ta dom där skitarana, vi kommer närmare och närmare varje år...

Det gick dock bra för mig individuellt sista dagen, I finalen på 200 bröst persade jag igen och fick tiden 2.13.44 (ca 2.29 scm) och kom 4a! :) Med den tiden ligger jag just nu 27a i USA så kanske blir det NCAAs!! Jag ska simma ett sk "Last Chance Meet" i Tennessee nästa helg och försöka gå ner på 2.12 för att se till att jag klarar det!

Nu har vi precis kommit ut ur staden Pittsburgh och vi har redan vart påväg en timme...blä! Det kommer bli en lååååång tråkig resa hem...

2 comments:

  1. Hej Fanny! Grattis till bra resultat i helgen! Jätte bra simmat av dig! Med 2,29 i 25m bana på 200 bröst ligger du 6:a i bästa 100 listan 2009 i Sverige.
    Må så gott, Kram från Monica N

    ReplyDelete
  2. Coolt! Tack så mycket :) Roligt att du följer bloggen!

    ReplyDelete