9/2/09

Kära Bloggläsare,

Jag börjar härmed min nya blogg-era med att ursäkta mig för den något långa pausen, men oroa er inte. Nu är jag nämligen tillbaka i Louisville och tillbaka med bloggandet igen.

Jag har varit här i exakt två veckor nu, oh det är så underbart härligt att vara tillbaka! Jag har saknat alla så mycket och jag minns att jag knappt kunde sitta still på sista flygplansturen från New York till Louisville International. Jag blev såååååååå glad när Raine och Stephanie mötte mig utanför Starbucks och sedan fortsatte allt det roliga med att åka genom Louisvilles gator, förnterrutorna nerdragna lyssnandes till tung amerikanks hiphop, till mitt nya rum (som jag delar med Kayla, Lacey och Sara) i Betty Johnson Hall - Supermysigt! Sedan bar det av till Chases hus för att träffa restarande simlaget i sommarvärmen, YaY!

Nu har allt kommit igång ordentligt, skolan började förra måndagen och jag har under de här 1.5 veckorna kunnat konstatera att jag kommer ha en betydligt mer fullspäckad termin vad gäller skolarbete...

Som vanligt börjar höstterminsuppstarten med en massa löpträning, styrka och stadiums (varvat med gradvis ökande mängd simning) och jag börjar redan vänja mig vid det konstanta träningsverken :)

Later Dudes!

/Fanny

1 comment: