9/8/09

Tedags

Usch vad tomt det känns! Det är inte ofta man är ensam i vårt stora rum när man har fyra roommates... Men nu är Lacey ute till Iguanas och dom andra två tillbringar kvällen med sina pojkvänner. Fun Fun. Har inget mer plugg jag behöver göra nu, så jag ska nog sätta mig i soffan med en kopp gott, svenskt, rött te :)

Är helt slut efter dagens strapatser. Kl 6 var det löpträning/land styrka med coach Jason. Vi har börjat med en ny skojig grej för arm och bålstyrka - ett långt tjockt rep ( ca 5 meter långt) som man ska skaka olika vågrörelser i. Jobbigt men kul! Sedan var det Art class i 3 timmar där vi nu har avancetat till att rita bord och stolar. Sedan hade jag American Cultures lektion, varefter det var dags att infinna sig vid poolen igen för Nutrition meeting och träning med en massa f3 arm. Puh! Men jag gillar när det är mycket på G!
Nu, dags för kvällsmys :)

/Fanny

No comments:

Post a Comment