9/12/09

Hey Friends!

Jag har precis ätit en stor supergod frukost; cheese eggs med salsa, äpple med jordnötssmör och ett glas varm mjölk. Mmmmm! Gott efter ett lagom hårt lördagsmorgonpass i långbana, 2.5 h simmning. Jag var i medley gruppen som vanligt, och fick simma följande huvudserie:

4x:
300 (25 fr 50 IM order) decending interval to 4.10/varv
3x100 fj-fr ry-fr br-fr on 1.35, 1.30, 1.25, 1.20 per varv
3x50 1 sims/varv a4, decending intervals
50 lugnt

Sista rundan var hård, men annars inte så farligt jobbigt;)

Igår var det Laceys födelsedag! Hon fyllde 20 och Sara och jag gjorde en mycket lyckad skattjakt till henne som avslutades med ett överaskningsparty med alla tjejer i laget. Det var kul att se henne lista ut alla de 15 ledtrådarna och fara runt över campus, bettie, peytons hus, 10m hopptornet mm under hela dagen. Bra jobbat!

Ikväll ska jag på Bröllop!!! Det ska bli såååå kul att vara med om ett riktigt, pampigt amerikanskt wedding haha. Det är Vali (från Rumänien som gick ut förra året) som gifter sig med Taylor som också simmade för Louisville förut, men slutade mitt freshman year. Jag tror det kommer bli hur vackert som helst, de är så söta båda två :)

Ha en superb helg,




/Fanny


No comments:

Post a Comment