4/5/09

Pain(t) Ball

Jag har ungefär tio hemska blåmärken utspridda över kroppen och det ser inte alls trevligt ut. I fredags spelade jag nämligen Paint Ball för första gången, och jag vill bara säga att det gör ont. Men det var faktiskt värt lite blåmärken, sjukt kul! Ungefär 15 stycken i simlaget åkte iväg till en mystisk bygd i Indiana med gamla hus och skog runtomkring där det konstigt nog låg ett Pain Ball center i fredags eftermiddag. Efter lite säkerhetsgenomgång var det dags för krig med färg - USA mot Europa. Vi testade lite olika banor och höll på i två timmar tills vi var utmattade och mörbultade också bar det av hemmåt genom skogen igen! 
I lördags hade jag ganska mycket plugg som jag fick gjort på förmiddagen. Jag åkte sedan med Aileen Raine och Melissa till the mall och shoppade lite;) Sedan party på kvällen hos Chase.
Idag har vi tillbringat dagen i simhallen som voluntär funktionärer till kentucky Special Olympics. Det är en tävling för utvecklingsstörda i alla åldrar och alla i laget hjälpte till på tävlingen. Jag var "Traffic Control" och min uppgift var att se till att simmarna gick åt rätt håll när de kom upp ur simbassängen. Lite långtråkigt, men stundtals underhållande eftersom många oväntade saker skedde. Jag fick en puss på kinden av en glad liten farbror när jag visade honom vägen ut till exempel :) 
Jag har äntligen mestämt mig för att ändra min Major till bachelor of fine Arts - Interior Design. Jag ska signa upp för nästa termins kurser imorgon och jag är nöjd med mitt beslut! 

No comments:

Post a Comment