4/20/09

Skavsår

Thunder var fantastiskt! Det sprakande, glimmande fyrverkerierna höll på i ungefär 30 minuter, jag har aldrig varit med om så mycket på en gång! Min favorit var de rosa, hjärtformade pjäserna som dök upp då och då under uppvisningen. Supersöta! 
Verkerierna var häftiga, men värre var promenaden down town till riverfront och ännu värre promenaden hem i flip flop skor. Jag ska komma ihåg att inte ha på mig den sortens skor nästa år. Usch! Skavsår säger jag bara... Jag var tvungen att gå barfota nästan hela hemvägen...mina fötter var svarta. Förresten tror jag att det var den längsta promenaden jag har tagit sen jag kom till USA, de är som ni vet inte mycket för gång här borta. De tar hellre bilen när det går. 

Nu sitter jag och jobbar på min sista engelska uppsats för terminen, 10 sidor research paper. Men det är bara det och två finals till den här veckan och nästa, sen är jag klar med skolan, tjohoo! 

No comments:

Post a Comment