4/26/09

Varmt

Det är så underbart i Louisville nu. Det har varit 35 grader C de senaste dagarna vilket resultarar i solning vid poolen i Betty och lite pluggande till Finals under tiden. Något som är otroligt irriterande är att vi inte kan bada i poolen ännu, tydligen så måste någon hälsainspektör komma och godkänna att den är ren för säsongen. Fredagseftermiddagen spenderades på ett Baseball Game med grillning för att det var National Student-Athlete Day. Lördagen, chill i Chases trädgårt i den varma sommarnatten. 
Jag hade min Math 111 final i fredags, det gick bra så jag kommer få ett A i den kursen. Imorgon har jag min allra sista final i First Aid and Safety, sen är jag klaaaaar! 
Jag, Raine, Sara och Lacey kollade precis på en superbra film; Slumpdog Millionaire. Se den! 

No comments:

Post a Comment