4/18/09

Verkerier!

Igår gick jag ut från Betty i mina fleece mjukisbyxor och big east hoodie. Jag kom ut, och där var sommaren! Folk låg och solade vid poolen som de precis har öppnat i vår bakgård. Så jag gick upp till mitt rum igen och bytte till shorts och linne. Över en dag blev det sommar i Louisville :D Wohoo! 
Idag är det det stora Louisville Thunder! Alla är väldigt excited och jag har hört folk prata om den här dagen hela året, nästan lika mycket som KY Derby. Vid Riverfront när det blivit mörkt ikväll slår det till, ett av landets största Fire Work Shows! Ska bli spännande att se :) 
By the Way, jag har aldrig haft så mycket träningsverk i hela mitt liv som den här veckan. De 100 front squatsen tog död på mina ben. (Eller rättare sagt 90 stycken, jag hann bara dit på mina 20 min...)


1 comment:

  1. Verkerier kan vara farliga och om man är liten ska man vara försiktig :-)

    ReplyDelete