2/9/09

Secret Psych

Den här helgen har varit en pysselhelg. I fredags samlades hela tjejlaget i the back lobby och gjorde en massa posters för att hänga upp på pooldecket i Indianapolis där Big Esat går av stapeln. Med posterboard, röd och svart färg och en massa kreativa simmare blev resultatet bland annat denna vackra kreation:



Efter att inte ha gjort någonting på hela dagen var Lacey, jag, Sara och Aileen trötta på mjukisbyxor. Så på lördagskvällen klädde vi upp oss och åkte iväg på en jättemysig middag tillsammans;) 
Inräknat i nedräkningen för Big East är det så kallade Secret Psych. Man får dra en lapp men ett namn på av lagkaptenens burk, det personen är ens "hemliga kamrat" eller vad man ska kalla det. Uppdraget är att veckan innan Big East ska man varje dag lägga en liten överraskning i den personens skåp i omklädningsrummet. Jag har gjort en jättefin poster och lite andra saker som jag hoppas min person gillar!  Jag tycker det är en rolig tradition som lady Card har ;)
9 days :D

No comments:

Post a Comment