2/25/09

Det doftar vår

I övermorgon ska jag åka iväg på ännu en tävling. Den äger rum i Tennessee och kallas "last chance meet". Det är mest till för simmare som försöker kvala in till NCAAs, men Arthur brukar ta med alla freshmen ändå. Jag vet inte riktigt vad jag ska simma ännu, men troligen 100 bröst och 200 fjäril eller något sådant. Detta innebär att toppingen fortsätter även denna vecka, så här länge har jag aldrig toppat tror jag!
Jag har äntligen kommir ikapp rätt så bra med plugget efter att ha missat en vecka i och med Big East. Jag hade bla ett matte quiz idag, och jag missade alla lektioner som handlade om materialet som var på quizet. Men jag tror det gick rätt så bra i all fall. 
Idag har det varit underbart väder ute! Nästan 60 F och soligt! Jag tror att det håller på att bli vår här, jag kan känna lukten av den i luften :)

No comments:

Post a Comment