2/6/09

12 Days...


Det här har varit en bra vecka. Jag fick 23/25 på mitt matte quiz. Vi hade uppvisning av vår dans på hiphop Aerobicsen, vi var i grupper om 4 och uppträdde inför resten av klassen. Det gick bra, jag gjorde inte bort mig haha. Jag hade ett oförberett Quiz på first aid and safety igår, men det var suuuperlätt. Den kursen är överhuvud taget inte så krävande, vi övar på att sätta på oss plasthandskar och rullar runt varandra på golvet på lektionerna. Men det är faktiskt bra att lära sig vad man ska göra i en emergency. 
Igår körde vi brookensimningar på träningen och det gick bra, jag simmade snabbt! 1.58 på 200 medley och 1.01 på 100 bröst. Igår var första gången jag kände mig lite lättare i kroppen, man märker att vi har börjat släppa på antalet yards. Ska bli spännande att se hur det känns att tävla med Amerikansk topping ;) Bara 12 dagar till Big East nu! Woohoo :D

1 comment:

  1. Man, if I spoke German, I would agree with every word you said, I promise!

    ReplyDelete