1/24/10

Victory

Igår skrev vi historia. Tjejlaget vann för första gången EVER mot U of Kentucky. Våra värsta rivaler, ni förstår inte hur mycket vi inte tycker om de där ogästvänliga blåingarna. Men mycket vann vi också, över 100 p, det verkade nästan som om de gav upp.
Det var såå mycket folk där! Läktarna totalt fulla. Och inte nog med det. Gissa vem som gav oss vårt Pep-talk? RICK PITINO!! The best basketball coach in the whole fing nation!!! Dessutom var President (of Uof L) Ramsey där. Rätt coolt.
Simmässigt gick det rätt bra för mig, låg på ungefär samma tider som förra dual meetet :)

Idag är en sedvanlig söndag i Louisville. Jag har varit duktigt och suttit och pluggat i Biblioteket ett tag, men nu sitter jag och kollar på Cake Boss :)

Den kommande veckan har jag ett projekt, ett prov och lite annat som ska läsas. På fredag har vi vårt sista Dual meet för säsongen, mot Indiana U. Jag hoppas vi kan upprätthålla vår trend at vara obesegrade, men det blir tufft! Håll tummarana :)

No comments:

Post a Comment