1/8/10

Jag ser det snöar i Louisville också

Några centimeter snö i Louisville = Inställda lektioner redan andra skoldagen. Haha
Som sagt, I onsdags började allt igen. Det är otroligt hur snabbt man kommer in i det gamla vanliga; vakna, gå till lektioner, gå till styrketräning, gå till poolen för simning, gå hem, göra läxor (ja faktiskt, redan) och slutligen gå och lägga sig. Det känns som vi kom hem från Florida för flera veckor sen!
Eftersom jag äntligen bestämt mig för en Major (Communication) läser jag två sådana kurser den här terminen. Dessa är comm 202, generell intro till kommunikation, och Interpersonal Communication som verkar vara läran om relationer. Dessutom tar jag en Nutrition Kurs, Sociologi och Dutch art of the 17th Century (den kommer bi svår... men tar den för att jag gillar lärarinnan).
I morgon åker vi upp till Cincinatti för att möta dem i ett dual meet! Jag ska simma bröst i 4x100 medley laget, 200 fritt, 400 IM och 4x100 fr lag. Håll tummarna för oss!

PS. Nu ska jag läsa den otroligt spännande sista biten i Jens Lapidus´ Snabba Cash som Mamma och Pappa tog med hemifrån till mig! Sjukt bra bok, alla borde läsa den!

No comments:

Post a Comment