3/12/09

West Palm Beach Next

Nu har Cissi åkt hem, det var tomt i en dag för igår fick jag vara host till Recruit Erin. Hon var jättetrevlig och var nästan säker på att hon skulle komma till Louisville nästa år, jag hoppas att hon hade kul på sin resa hit;)  
Jag har haft lite mattequiz, Skill out på First Aid and Safety den här veckan som jag tror gick (oj haha, jag stavade gick med j istället för g, tror att jag behöver komma hem till Sverige snart...) helt okej. Jag hade en engelskauppsats att lämna in i måndags också, skönt att det är över. 

Imorgon klockan 5 AM bär det iväg till FLORIDA!!! Jag, Sara, Lacey, Anne, Sarah och Kristi ska bila ner och bo en vecka i Sarahs hus i West Palm Beach. De bor ungefär fem minuter från en otroligt lång och fin strand där vi ska sola bada och surfa under Spring Break! I Cant Wait!! Dags att packa en väska med bikinis och flip flops ;) 

3 comments:

  1. gud va underbart!

    ReplyDelete
  2. Komiskt nog hade jag ordagrant tänkt säga det Saga sa :P Ååh vill också!

    ReplyDelete
  3. Hej kompis

    Roligt att höra om dina lov-planer! Ha det så bra i Florida, vi hörs. Kram Jeanette

    ReplyDelete