3/19/09

Vill inte åka härifrån

Imorgon ska vi åka här i från. Jag kommer sakna familjen Andrews familjemiddagar med Miss Andrews underbara mat och syrsorna sjungandes ute vid middagsbordet på deras altan. Det har verkligen varit en underbar vecka, jag är så glad at jag åkte hit. Vi har tillbringat de fersta av dagarna på stranden som ligger 5 minuter härifrån. Havet är jättevarmt så man kan simma runt och hoppa i vågorna hur länge man vill utan att frysa. I tisdags åkte vi till Miami och tillbringade dagen på South Beach och i Onsdags var det regningt så vi åkte och shoppade lite. Jag införskaffade en färglad, lite neonaktig, bikini :) 
Innan vi börjar den låmga bilresan hemmåt ska vi ha en sista dag på stranden först;) Det ska bli härligt! Förhoppningsvis är vågorna bra så att Sarah kan lära mig att surfa lite bättre än i julas. Vi får se hur det går med det:)  
Alla, inklusive mig själv, har bliver super bruna. Florida solen har även blekt mitt hår så det är typ blont haha. Jag har inte bränt mig! Bara lite på näsan och kinderna, mn rödheten har gått bort nu som tur är:) Nu är det läggdags, vi ska upp tidigt imorgon för att få ut så mycket som möjligt av vår allra sista dag i West Palm Beach, FL. 

No comments:

Post a Comment