5/16/11

Hi Mr. Phelps

Jag har minst sagt varit med om en speciell simtävling den här helgen.
Denna tog plats i Charlotte, North Carolina. Det var bara jag, Raine, Grite och Chaufför Stephanie som körde sju immar för att komma och tävla mot USAs elit! Namn som var på plats i Charlottes Ulta Swim var Michael Phelps, Nathalie Coughlin, Rebecka Soni, Amanda Beard etc etc... Rätt Coolt! Jag simmade mig till en A-final på 200 bröstsim och fick sitta bredvid Amanda Beard och rebecka Soni i det dekadenta samlingsrummet för inmarch, det var lite coolt.
Den här tävlingen bodde jag inte på något vanligt hotell inte. Jag lärde nämligen känna familjen Fetter som bor i ett underbart hus precis vid en sjö en bit utanför Charlotte. Min host-familj tog väl hand om mig och Kalyn, den 13 åriga dottern i familjen hejade på mig för fullt. Det var en ny och kul upplevelse att bo hos en helt random familj, tur att dom var så trevliga ;). Jag förstår nu lite hur min Pappa hade det under sitt utbytesår i Minnesota.
Förövrigt gick det bra på tävlingenm var näara mina pers på 200 medley, 200 bröst och 100 bröst. 400 medley gick inte så värst bra...sisådär 15 sekunder över pers...men men. 400 medley och jag är inte riktigt vänner just nu.
Idag - Två veckor tills jag sitter på flyget över Atlanten!!!

No comments:

Post a Comment