5/3/11

Final Final

Igår hade jag min allra sista final. Det var slutprov i CIS100- Computer Information systems och tog över 2 timmar att ta! Jag fick 85 %, som räcker till ett A i kursen. Skönt att vara klar med den.
I morse hade vi Vo2 träning, massa hundringar och 50ior, puh. Men det gick rättså bra. Efter det hade jag sommarplan/season wrap up möte med Coach Arthur. Vi konstaterade att jag måste vara lite argare när jag tävlar...haha kan nog vara sant! Och förhoppningsvis får jag simma bröstsim nästa år - bye bye 400 IM :) Arthur berättade också att jag var nominerad till att vara Kapten för nästa år...vi får se hur det blir med det!
Kollade precis upp min flygbiljett hem till Svealand: 13:50 lamnar jag Louisville den 30 maj. jag anländer sedan kl 7 på morgonen den 31 på Arlanda! Dagen efter = Annas student! Jisses vad tiden går fort...

2 comments: