12/5/09

Oj

Igår hade jag en foreign day. En av de dagar då det märks att ens härkomst inte är USAisk eller så kan man kalla det ren klumpighet. Jag lärde mig att en reflex herer Reflector på engelska och att Amerikander inte har dem dinglande utanför fickan... Antar att orsaken är att Sverige är lite mörkare på vintern.
Sen hade vi middag med alla sophomore tjejerna på BJs och Melissa hade förstås med sin kamera som alltid och skulle ta en bild av mig och Raine. Eftersom hennes kamera är vääääldigt långsam ibland så behövde jag luta mig väääldigt länge emot raine och vips! Så var hela stolen och jag på restauranggolvet. När jag kom upp glodde alla i hela restaurangen på mig och grannbordet gapskrattade. Ha Ha.

Jag lärde mig ochså att batikfärga tröjor, eller Tie Dye som det heter här. Det var kladdigt och kallat att göra utomhus eftersom det var ungefär nollgradigt. Men det ska bli spänande och se hur de blev i eftermiddag!

No comments:

Post a Comment