5/3/09

1 week :D

Nu sitter jag här i mitt rum på Betty Johnsson Hall, som mer och mer börjar likna en fängelsecell efter att jag tagit ner alla fina posters från väggarna, och ser ut över den något så när organiserade röran på golvet. Högen Ta med hem ser oroveckande stor ut med tanke på utrymmet i de två väskor jag hade tänkt checka in som bagage. 
Imorgon måste vi vara utflyttade från Betty, så de senaste dagarna har Lacey och jag varit sysselsatta med att packa ihop hela vårt rum. Vi flyttar allt till Gavins hus där Lacey och Sara ska bo under sommaren. Jag kommer även att bo där med dem min sista vecka här. Just det, min sista vecka här. Jag kommer hem till Sverige om en vecka. En vecka! Det är verkligen helt sjukt att det redan har gått ett helt år - my freshman year of college is over! Jag längtar hem jättemycket just nu, men samtidigt vill jag ändå inte åka härifrån. Jag kommer sakna Louisville och alla här!


Ses snart!

2 comments:

  1. Hej Fanny
    Här kommer en hälsning från dina Södertörnskompisar och ledare från Malta
    Nu är vi vältränade !!! R U ?

    ReplyDelete