3/20/11

Back Here

Okej, nu har jag bestämt mig för att blogga här igen. Det är nämligen mycket lättare, sarskilt med uppladdning av bilder, än elitportalens blogghemsida. Dessutom känner jag att jag vill ha alla mina blogg-posts från college samlade på ett och samma ställe (därför är alla inlägg från 2010 kopierade hit nedan).

Det var länge sedan ni hörde av mig på bloggen och jag ber om ursäkt för det. En liten recap sedan sist:

Big East gick av stapeln i Ralph Wright Natatorium, hemmaplan. Vi vann! Äntligen, efter 14 segrar i rad, besegreade vi U of Notre Dame! Både tjejlaget och killaget vann stort. Det var en härlig känsla att hoppa i vattnet tillsammans med mina lagkamrater och vinnarpokalen!
Individuellt sett gick det både bra och okej. 200 medley nja... över pers och vann B-final. 400 lite bättre, precis på pers och kom 3a. 200 bröst gick dock mycket bra, kom 5a och pers med 1.5 sek:2.12.10. Doch väldigt iriterande att vara 7 tiondelar ifrån att kvala till NCAA Championships... får bli nästa år!!

Vi tränade en vecka efter Big East, och hade sedan två veckors ledigt från simträning, skönt! Den här veckan var också spring Break, vilken jag spenderade i Miami, FL :) - Bilder kommer.

Imorgon drar allt igång igen, långbane-simträning och skola - dags att ställa in back-to-real-life mode!

No comments:

Post a Comment