8/23/10

GREAT Swedish Summer

Nedan kan ni se lite snygga bilder från Egypten. Mamma, pappa jag och Anna åkte iväg sista veckan jag var hemma för att utforska Röda Havets undervattensvärld. Anna och jag tog även vårt Advanced Open Water Certification. Sedan bar det iväg ut på Liveabord med 6 sköna crewmembers, bla hur bra och rolig, beduinsk dykguide som helst - Kahled.

Innan Egypten prenderades ca en vecka på olika landställen och i värmland. Annat som hänt i sommar är ett riktigt bra Sim-SM, superskönt att ha en break efter och vara lat och ledig, umgås med alla jag saknar så mycket, särskilt att jag äntligen äntligen efter 2 ÅR fick träffa mina underbara bffs Saga och Susanna!



2 comments:

  1. Snyggaste dykardräkterna! Det var en härlig sommar, men nu är det tyå vinter här! Rugg! Typ 10 g på mornarna :( XXX

    ReplyDelete
  2. Superkul att se hela familjen Lillieström i dykardräkter! Verkligen härliga sommarbilder. Detta får bli sista kommentaren på denna blogg, hänger med på nya framöver! Skolan igång här hemma och allt går i rasande fart redan mitten av september, synd att sommaren försvann så fort och att vi inte hann ses något mer innan du åkte. Hoppas kurserna känns bra och att simningen flyter på efter sommarledigheten. Ha det, kram J

    ReplyDelete